OneWay
Det är ju bra att tala om för sina kunder att man finns och vad man kan hjäpa dom med via en webbsajt. Att skaffa en webbsajt är det första steget, men man kan ju göra så mycket mer för att förbättra kundrelationen och sina affärer…
TwoWay
Det borde ju vara ändå bättre om man ger kunder alla möjligheter att engegera sig i ditt företag. Fråga kunderna vad dom vill ha istället för att gissa. Dina kunder borde ju veta bäst. Se till att kunderna kan ställa frågor på ett enkelt sätt, tacka för frågan och kom tillbaka med ett seriöst svar. Gör det lätt för dina stamkunder att tala om för andra kunder hur bra ditt företag är. Berätta om sådant som du tror dina kunder kan vara intresserade av och låt kunderna komma med feedback. TwoWay hjälper ditt företag att få tekniken på plats så att du kan kommunicera med dina kunder via webben. Ta en funderare över hur du skulle kunna använda internet på bästa sätt.
Jag som driver TwoWay heter Torbjörn Sjögren och jobbar med webblösningar för att jag är fascinerad av hur man kan ta tillvara internets möjligheter. Det är en otroligt snabb utveckling som är svår att förutse vilket också gör det så intressant att jobba med. Jag bor på Tjörn tillsammans med min fru och våra tre goa barn. Förutom webben gillar jag alla möjliga sporter som skidåkning (telemark såklart), segling och golf.
Torbjörn Sjögren
Mail: torbjorn@twoway.se